Sie sind hier

Chris Reisch

Steesel-Mëlleref Heeschdref

32 Joer

Techniker Creos
Jugend- a Sportskommissioun
Sekretär DP Steesel
Foussball-Arbitter

Ech wunnen zu Heeschdref, sinn an der Steeseler Gemeng opgewuess, a schaffen als Techniker bei der Creos.

Vu klengem un sinn ech am Steeseler Foussball aktiv. Doduerch hunn ech och fréi de Kontakt mam Veräinsliewen kritt.

Duerno hunn ech de Wee als Arbitter ageschloen, wou ech och international Matcher als FIFA-Arbitter gepaff hunn. Begéinen kann ee mech dacks am Steeseler Bësch, wou ech lafe gi fir de Marathon ze preparéieren.

Vill Spaass mécht mir och d‘Aarbecht an der Jugend- a Sportskommissioun wou ech als Member mam Veräinsliewen an der Gemeng verbonne bleiwen.

Um politesche Plang, wou ech Sekretär vun der Steeseler DP sinn, wëll ech mech fir d‘Integratioun vu neien Awunner asetzen, d‘Entwécklung vum Veräinsliewen an d‘Benotze vu neien Technologien déi fir de Bierger zougänglech solle gemaach ginn.


J’habite à Heisdorf, j’ai grandi dans la commune de Steinsel et je travaille comme technicien auprès de la société Creos.

Depuis tout petit je suis actif au sein du club de football à Steinsel. Ceci m’a permis d'apprendre à apprécier la vie associative depuis le jeune âge.

Ensuite je suis devenu arbitre de foot. J'ai même pu arbitrer des matches internationaux en tant qu`arbitre officiel de la FIFA. Vous pouvez souvent me croiser dans la forêt de Steinsel: c’est là que je m’entraîne pour préparer un des prochains marathons.

Je prends beaucoup de plaisir à travailler au sein de la Commission des Sports et des Jeunes, ce qui me permet de rester connecté à la vie associative de la commune.

En tant que secrétaire du DP Steinsel, j’ai plusieurs intérêts sur le plan politique : je souhaite m’engager pour l’intégration de nouveaux habitants, pour le développement de la vie associative et pour la mise à disposition des nouvelles technologies à mes concitoyens.